Sākums > Lasītava > Aktualitātes > Aktualitāte

Universālveikals "Stockmann" līdz 2025.gadam plāno pārtraukt sprostos dētu olu tirdzniecību

Universālveikals "Stockmann" līdz 2025.gadam plāno pārtraukt sprostos dētu olu tirdzniecību. Sprostos dēto olu tirdzniecības pārtraukšana ir daļa no "Stockmann" korporatīvās sociālās atbildības stratēģijas, kurā noteiktas prioritātes, ņemot vērā sabiedrības aktualitātes.

Iespējams, sprostos dētu olu tirdzniecības pārtraukšana notiks pirms 2025.gada, bet jāņem vērā, ka tā ir tikai daļa no visas korporatīvās sociālās atbildības stratēģijas. "Mūsu prioritāte ir klients, tāpēc mūsu uzdevums ir nodrošināt klientam visplašāko produktu klāstu augstā kvalitātē. Arvien vairāk vietas atvēlam produktiem, kas ir ar dzīvnieku labturību saistītas, to skaitā arī olu produktiem. Taču tas nav vienīgais produktu klāsts pie kā mēs mērķtiecīgi strādājam, kas nozīmē, ka par pilnīgu sprostos dētu olu tirdzniecības pārtraukšanu līdz 2025.gadam neko nesolām," sacīja "Stockmann" mārketinga vadītāja Dace Kokina.

Latvijā pārtraukt tirgot sprostos dētas olas līdz 2025.gadam apņēmušies veikalu tīkli "Rimi", "Supernetto" un "Maxima", savukārt "Sky" ir pirmais veikalu tīkls Latvijā, kas jau tirgo tikai ārpus sprostiem dētas vistu olas. Eiropā pāreju veic tādi mazumtirdzniecības tīkli kā "Tesco", "Aldi", "Coop", "Carrefour", "Spar" un "Lidl", kas plāno uzsākt darbību arī Latvijā.

Veikalos par apstākļiem, kādos turēta vista, vēsta pirmais cipars olas marķējumā - "trīs" nozīmē turēšanu sprostos, "divi" nozīmē turēšanu kūtī, "viens" nozīmē turēšanu brīvos apstākļos, savukārt "nulle" nozīmē turēšanu bioloģiskā lauksaimniecībā.

/ Raksts: informācijas aģentūra LETA /

tl_files/bildes/nvo-apaksa.png

Iet atpakaļ